Ενημερώνουμε τους επιτυχόντες μετεγγραφής φοιτητές/τριες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, ότι από την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου έως και την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, θα είναι διαθέσιμη για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης εγγραφής των επιτυχόντων, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ηλεκτρονική αυτή εγγραφή αφορά αυτούς που εγγράφονται πρώτη φορά σε πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών. Όσοι έχουν εγγραφεί στο πανεπιστήμιο σε προηγούμενο έτος δεν μπορούν να συνδεθούν στο http://eggrafes.upatras.gr. Η εγγραφή αυτών των φοιτητών θα γίνει από τη Γραμματεία.
Όσοι εγγράφονται πρώτη φορά σε πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών θα καταχωρίσουν τα επιπλέον στοιχεία που ζητούνται στο http://eggrafes.upatras.gr από σήμερα μέχρι και 18.12.2024
Για την είσοδό τους οι φοιτητές/τριες καταχωρούν:
- Κωδικό Υποψηφίου
- ΤΕΣΤ (κεφαλαία, ελληνικά) στο πεδίο πατρώνυμο – δεν έχουμε λάβει στοιχεία πατρωνύμου από το Υπουργείο.
Υπενθυμίζεται ότι επιπλέον των κατατιθέμενων δικαιολογητικών, στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr πρέπει να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:
- Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
- Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
- Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
- Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου
Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ και του 8ψήφιου κωδικού εξετάσεων υποψηφίου που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω ελέγχου η Γραμματεία θα ενημερώσει ανακοίνωση στο site του Τμήματος τους επιτυχόντες να προχωρήσουν στη διαγραφή τους από το Τμήμα προέλευσης, στη συνέχεια θα οριστικοποιήσει την αίτηση τους, θα εγκρίνει την εγγραφή και θα προβεί στη δημιουργία κωδικών και πιστοποιητικών εγγραφής.
Η αποστολή των κωδικών πρόσβασης, θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου. Πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των μετεγγραφέντων φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες θα αποσταλούν από το Τμήμα Δικτύων, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που θα δηλώσουν οι φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη, ωστόσο θα γίνεται μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους από την Γραμματεία.
ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Πάτρα, 12-12-2024