Σύμφωνα με

  • την αρ. πρωτ.: 136973 /Ζ1/04.11.2022 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών των αιτούντων μετεγγραφή τα οποία δεσμεύτηκαν στην αίτησή τους να προσκομίσουν προκειμένου να ελεγχθούν στο Τμήμα υποδοχής.
  • την υπ’ αριθ. 84235/4.11.2022 απόφαση κύρωσης ονομαστικού πίνακα ανά Σχολή ή Τμήμα, ακαδημαϊκού έτους 2022-2023, επιτυχόντων μετεγγραφής/μετακίνησης
  • τους ονομαστικούς πίνακες των αιτούντων μετεγγραφή στο Τμήμα σας για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 σε μορφή excel.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, σε φάκελο με τη σειρά όπως αναφέρονται στην εγκύκλιο,  μπορούν έως τις 16/11/2022  να κατατεθούν είτε ιδιοχείρως στη Γραμματεία (καθημερινά 10:00-13:00) είτε να αποσταλούν με συστημένη αποστολή μέσω ΕΛΤΑ/ταχυμεταφορική (σφραγίδα ταχυδρομείου έως 16/11/2022)

Πριν από κάθε ενέργεια να διαβάσετε προσεκτικά τις εγκυκλίους και οδηγίες

Σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου έως την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 θα είναι διαθέσιμη για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης εγγραφής των επιτυχόντων οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr. Για να εισέλθουν στη πλατφόρμα οι επιτυχόντες  θα πρέπει να καταχωρήσουν στο πεδίο πατρώνυμο τον λεκτικό κωδικό ΤΕΣΤ (ελλ. Χαρακτήρες Κεφαλαία) καθώς και τον Αριθμό Μητρώου του Υπουργείου που τους έχει δοθεί.

Φοιτητές/τριες που έχουν εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο Πατρών δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους από την πλατφόρμα, θα πρέπει η εγγραφή τους να ολοκληρωθεί από τη Γραμματεία του εκάστοτε τμήματος.

Υπενθυμίζεται ότι επιπλέον των κατατιθέμενων δικαιολογητικών, στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr  πρέπει να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Πριν από κάθε ενέργεια να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και τη διαγραφή των επιτυχόντων από το Τμήμα προέλευσης, οι Γραμματείες οριστικοποιούν την αίτηση, εγκρίνουν την εγγραφή και προβαίνουν στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων, χωρίς τη σχετική εκτύπωση.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των μετεγγραφέντων φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχουν δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr..
  2. Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

 

Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων.pdf

Εγκύκλιος δικαιολογητικών.pdf