ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ (7511/24-08-2021)
ar presveia 24 Aug 2021_0001_3506.pdf
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021
Το πρόγραμμα ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ Σεπτεμβρίου 2021 ανά κατηγορία θα το βρείτε ΕΔΩ . Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021 ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ σύμφωνα με τις οδηγίες και τη διαδικασία της εξεταστικής του Ιουνίου-Ιουλίου 2021
ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πάτρα 29 Ιουλίου 2021 Ομόφωνη Απόφαση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών (έκτακτη συνεδρίαση της 29ης Ιουλίου 2021) Η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Πατρών, στην υπ’ αριθ. 190/29.7.2021 έκτακτη συνεδρίασή της, αποφάσισε ομόφωνα: Οι εξετάσεις των μαθημάτων
Προκηρύξεις επιλογής υποτρόφων από τα έσοδα των κληροδοτημάτων ΠΑΝ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ και ΖΩΗΣ ΣΟΥΤΣΟΥ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΕΞ. 2019-2020 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΖΩΗΣ ΣΟΥΤΣΟΥ 2018-2019 ΩΖΕΓ46ΜΤΛΗ-ΗΛΘ
Invitation to the 2021 EUA-CDE Annual Meeting
Σας προωθούμε το κατωτέρω ηλεκτρονικό μήνυμα του επικεφαλής του European University Association-Council for Doctoral Education (EUA- CDE), σχετικά με Πρόσκληση στην ετήσια συνάντηση έτους 2021 του ΕUA-CDE και παρακαλούμε για ενημέρωση τυχόν ενδιαφερομένων. Από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Έρευνας Τμήμα Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Σπουδών
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Η Γενική Συνέλευση του Τμήματος φυσικοθεραπείας σε έκτακτη συνεδρίαση της σήμερα 10/07/2021 και ώρα 21.00 ενέκρινε ΟΜΟΦΩΝΑ την πρόταση της Επιτροπής Ασφάλειας και Υγιεινής του Τμήματος Φυσικοθεραπείας (Επιτροπή COVID 19) να διακοπεί το πρόγραμμα αναπλήρωσης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2η ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ 144 ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ
Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών σύμφωνα με απόφαση της αρ. 771ης / 23.06.2021 Συνεδρίασης της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, για την υλοποίηση του έργου «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες